11:00

Mom jeans


Cześć Kochani! Dziś mam dla Was post z moimi pierwszymi mom jeans. Zamówiłam je z czystej ciekawości, ale po zdjęciach widzę, że strasznie mnie pogrubiają, więc jeśli komuś się podobają to chętnie sprzedam :) Jak minęły Wam Walentynki? Post pojawi się u mnie troszkę (jak zwykle!) spóźniony, ponieważ nie doszła mi jeszcze sukienka, którą planowałam Wam pokazać właśnie na tę okazję. No nic, trzeba cierpliwie poczekać.

Siedzę cała w skowronkach, ponieważ kilka dni temu rano, zastałam przepiękny widok patrząc na łóżeczko syna. Powitał mnie swoim słodkim uśmiechem stojąc o własnych nogach! Tylko czekać, aż w końcu pójdziemy razem na spacer :)

spodnie/ pants- TUTAJ/HERE
koszula/ shirt- TUTAJ/HERE
buty/ shoes- czas na buty
kapelusz/ hat- choies.com





49 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie Kochana . Stylizacja świetnie dobrana . Bardzo spodobała mi sie kurtka:)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ;) uwielbiam kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja ;) uwielbiam kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten model spodni zdecydowanie nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz;) Jednak taki fason spodni to byłoby samobójstwo dla mojej sylwetki:P

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny look, dżinsy najlepsze ! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja ;) zapraszam na mojego bloga www.beautycamii.blogspot.com ��

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie spodnie to totalnie nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚlicZna stylizacja, megaa kurtka!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska stylizacja, poklikałam :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie niby Cie pogrubiają!?

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm.. szczerze mówiąc wyglądają jak te "boyfriend jeans", które powinny być luźniejsze. No i moim okiem powiem, że Twoje nogi wyglądają na grubsze (przez to właśnie, że są to luźne spodnie).

    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz super kolor włosów! Ja jakoś nie mogę się do końca przekonać do spodni innych niż rurki ale czekają na mnie w szafie nieco luźne więc może się przełamie ;)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie dobrana stylizacja! I w żadnym wypadku nie sprzedawałabym tych jeansów, ponieważ super w nich wyglądasz. Są trochę luźniejsze, ale każde jeansy muszą być w typie rurek. Ja bym je zostawiła na Twoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jeden model takich spodni. Uwielbiam je. Super podkreślają figurę.
    _______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem wyglądasz bardzo dobrze, tylko buty zostały zle dopasowane. Jeżeli podwinelabys nogawki lub zamiast obcasów założyła sportowe buty byłoby idealnie!
    Ogólnie jestem na TAK :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sportowe buty do takiej grunge'owej całości?
      w życiu - jeśli już, to można tu było założyć creepersy na "ortopedycznej" podeszwie albo coś w stylu oksfordek na koturnie/wysokim słupku.
      Takie buty są modne obecnie i łatwo dostępne, nie umiem ich lepiej opisać ;P

      Ale moim zdaniem te, które autorka wybrała też tu świetnie pasują!

      Usuń
  18. Świetna stylizacja.
    Obserwuje i zapraszam do mnie:)
    http://sylvuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie spodnie może i mają luźny fason, ale na pewno nie pogrubiają :) Widać, że szczuplutka babka z Ciebie! Najbardziej z całego zestawu podoba mi się kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeansy są świetne i fajne zestawiłaś je z resztą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Od dawna marzy mi się taki kapelusz :) Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  23. W jakim rozmiarze kupiłaś te spodnie - S, czy M?
    I jak wypada wymiarowo pas?
    Jeśli naprawdę chcesz się ich pozbyć (a moim zdaniem niepotrzebnie, wyglądasz dobrze, nic Cię nie pogrubia - te spodnie tak leżą!), to napisz do mnie na adres e-mail (jest podany w pasku bocznym bloga). Jeśli cena sensowna, a wymiarowo będą na mnie pasować, to chętnie je odkupię, bo ja poluję na takie portki :)

    Ta całość jest moim zdaniem świetna, tego typu stylistyka pasuje do Ciebie genialnie.
    Spodnie wykorzystasz w wielu podobnych stylizacjach - także zastanów się, czy chcesz je sprzedawać.
    Ale jakby co, to tak jak pisałam - ja im zapewnię drugi dom ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja bardzo fajna, te spodnie też pomimo wszystko dobrze na Tobie leżą :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacja. :-)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. niezła stylizacja :) bardzo mi się podobają jeansy i kurtka ;)
    zapraszam do mnie:
    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Such great style! cool!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wyglądasz i świetny kolor włosów :D

    meengie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się kapelusz :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapraszam na ROZDANIE, w którym do wygrania m.in. produkty Eos, Garnier, Avon i L'biotica! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się kurtka jaką masz na sobie, niestety spodnie totalnie nie w moim guście, ale Ty prezentujesz się w nich ciekawie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnego obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna kurtka, pasuje do ciebie ;) Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam madelinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Stylizacja świetnie dobrana. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super, podoba mi się ta krata!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. To synek zrobił Ci nie niespodziankę :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  36. O to synek faktycznie zrobił Ci niespodziankę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. całość idealnie się komponuje - super :)

    OdpowiedzUsuń
  38. super stylowka!!! :)

    maaalox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger