11:23

What now?


Cześć :) Dziś mam dla Was dawkę zdjęć znad stawu. Spódnica na zdjęciu w sklepie, jest różowa i niech Was to nie zmyli, ponieważ ja dostałam czerwoną i z tego co się orientuje nie tylko ja :) Na zdjęciach jestem w okularach, które pokazywałam Wam w poprzednim poście, dużo osób chciało abym się w nich pokazała :) Ostatnio mam małe zamieszanie w życiu, więc nie mam pomysłu co napisać. Mam okropny mętlik w głowie.. do następnego!

kurtka- romwe.com
spódnica/ skirt- TUTAJ/HERE
buty/ boots- czas na buty
okulary/ glasses- TUTAJ/HERE




41 komentarzy:

  1. Świetnie chociaz ja bym pewnie zamarzł ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna spódniczka, klik - 10,99$ :)
    Kochana poklikałabyś u mnie w linki w najnowszym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę rozwiązania mętliku i Wesołych świąt :) !! Pięknie wyglądasz! Buziaki www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz! Uwielbiam rozkloszowanie spódniczki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódnica :)) Ładnie wyglądasz :)

    Odwiedź mojego bloga i zobacz nowy post:
    http://www.moniquerehmus.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna spódnica! bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie <3
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Super wyglądasz:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie ci w tych okularach, ładna stylizacja :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie http://allifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladnie :) świeżo mimo pogody :)

    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna ta spódnica i kolor też świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, spódniczka przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna kurteczka :)
    P.S. Proszę nie wklejaj za każdym razem u mnie na blogu linku do siebie, wiem jak tu trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, ale ja chyba założyłabym spodnie do takich butów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna spódnica. ;] Uwielbiam rozkloszowane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódnica w kolorze energetycznej czerwieni jak najbardziej na + :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna spódniczka ! Niech się rozmętli ten Twój mętlik !! pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam połączenie czerni i czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sesja, ładnie wyglądasz

    Zapraszam do siebie i obserwacji mojego bloga
    http://mikaart-m.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor spódnicy świetny ! ;)

    ___________________________
    FASHION BLOG
    http://withev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Białe wąsy, biała broda Tylko śniegu nie ma - szkoda! Iskry sypią się z pod sań Po asfalcie pędzi drań! Spieszył się bo pusto w worku, ale teraz stoi w korku! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz ;-) Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Spódniczka jest śliczna ! *.* Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://straangewoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna stylizacja, a do tego strasznie Ci pasują okulary. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Taką mamy zimę, że można się wystroić :D

    OdpowiedzUsuń
  27. fajna stylówa,tyle,że chyba nie na zimę :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna ta kurteczka :)
    Zapraszam do siebie http://50sekund.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Qrcze! Fajne te okulary - sama muszę sobie sprawić nowe :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne masz te oprawki ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna spódniczka
    Pozdrawiam MARCELKA :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger