13:17

Listopadowy haul zakupowy

Witajcie :) Dziś mam dla Was mini haul zakupowy. Większość rzeczy kupiłam w listopadzie i nie zawsze mam czas, by pokazać wszystkie rzeczy w stylizacjach :) Są to rzeczy, których jeszcze na blogu nie było, bo uznałam, że nie będę powtarzać rzeczy, które były w ostatnich moich stylizacjach z tego i poprzedniego miesiąca. Nie przedłużając, pod każdym zdjęciem znajdziecie link lub sklep gdzie można kupić dany produkt :)

kraciasty szal- TUTAJ/HERE
czerwony komin- TUTAJ/HERE

kraciasta spódniczka- cropp town %
bluzka- stoprocent.com

kardigan- TUTAJ/HERE
bluzka- sinsay

all cropp town %

kurtka- TUTAJ/HERE
bluzka- new yorker

45 komentarzy:

  1. Torebka i szal bardzo mi sie podobają :) Linki oczywiście kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny szal i urocze rękawiczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny szal)) Widzialam tez taki w TK Maxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza z ,,czekając na sobotę" jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kraciasta spódniczka extra kiedyś tyle za taką chodziłam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny szalik i rękawiczki <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne rzeczy:) przygarnęłabym:))
    buziaki:*
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy.

    Rękawiczki mnie rozbroiły. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. same cudowności! mam ten kraciasty szal, świetny jest :) poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy ;] bardzo podoba mi się szal ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kupiłam taki szalik, super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny szal... evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka z rękawiczkami = miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka z SinSay najlepsza ;-)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szal jest świetny. A bluzeczka z sinsaya przydałaby mi się na zakupach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zakupy , mi najbardziej wpadł w oko szal i kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kraciasty szal wpadł mi w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Napis na bluzce z Sinsay - święta prawda! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powinnam dostać pod choinkę koszulkę z napisem ,,Boże spraw,abym kupiła tylko to, po co przyszłam" Rozbroiłaś mnie na maxa. Super szal i milutkie rękawiczki. Pozdrawiam i dołączam do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne szaliki i ta spódniczka!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spódniczka w kratę jest świetna! Grunge rulez:D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja od 2 miechów szukam płaszcza i nic - ale powiedziałam sobie, że nic nie kupię innego póki go nie znajdę - więc na razie mam detoks zakupowy

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka z Sinsay jest najlepsza. Powinnam zakładać zawsze gdy wybieram się na zakupy. A spódnica w kratę rewelacja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Szalik jest piekny! :)

    Zapraszam do mnie <3
    maaalox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Szal jest rewelacyjny - ma świetną kratę i koszulka Z napisem wymiata

    OdpowiedzUsuń
  27. Hejka super rzeczy kupiłaś :* pozdrawiamy i zapraszamy do siebie http://swieciedziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger