13:00

New Brushes

Witajcie Skarby! :*
Dziś mam dla Was recenzję kompletu pędzli, które niedawno kupiłam. Jak wiadomo za naprawdę dobre pędzle, trzeba zapłacić niemałe pieniądze. Otóż zaskoczenie! Zestaw pędzli pochodzi ze sklepu sammydress.com i kosztują 2.52$ czyli około 15 zł.

/ wpis nie jest sponsorowany


W zestawie są 4 pędzle- duży, średni, mały, do cieni na gąbeczce oraz szczoteczka do brwi.
Pędzelki same w sobie są bardzo mięciutkie i łatwo nakłada się nimi makijaż, jestem z nich bardzo zadowolona :) Oto link do nich: KLIK .

 Do następnego :*
 

37 komentarzy:

  1. Ja kocham pędzle Real Techniques i nie zamienię ich na żadne inne. A te wyglądają słodko i bardzo kobieco :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładniutkie i wiosenne!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. ohhh so pretty brushes
    Thanks for sharing~
    I follow you on gfc. ~♥ Hope that you like my blog too~ xx
    follow back~ My new post♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Och marzą mi się takie <3
    Kochana mogę Cię prosić o pomoc - kliknięcie w link do płaszczyka w moim ostatnim poście ?:)
    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też je mam i uważam, że są super!:)

    OdpowiedzUsuń

  6. Love cosmetic post!! ;)
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom


    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzelki wyglądają niezłe, maja przecudne rączki ^^ jesli, jak mówisz, łatwo sie nakłada kosmetyk to ideały :)
    opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia. Ciekawy post :D
    obs za obs?
    http://domadomcia6.blogspot.com/
    ja już!! pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzle wydają się całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja posiadam pędzle z Real Techniques i są cudowne, mam zamiar kupić sobie kolejne :)
    Te też nie są złe. Ładne mają końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pędzle!
    Ogólnie bardzo podoba mi się Twój blog! Obserwuję :)

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pędzle! Też takie chcę!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  13. urocze są, chociaż nie wyglądają na porządne - ale ja w tym temacie jestem bardzo wymagająca

    OdpowiedzUsuń
  14. te rączki są strasznie słodkie :)
    obserwuję :*

    http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Rączki wyglądają uroczo :)
    zapraszam : misieeek-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Są ciekawe, chociaż ja trochę boję się zamawiać pędzli z tego typu sklepów internetowych. Te mają ciekawy wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne rączki, oby pędzle dobrze się spisywały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie się prezentują ;)

    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna cena, a pędzelki słodkie na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja używam pędzelki Inglota :) też są super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Ile fajnych pędzelków !
    Tej szczoteczki do brwi jeszcze nie miałam :)
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały wręcz śliczny blog <3 obserwuje ;#
    pozdrawiam cieplutko :3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny kolorowy zestaw :) Ja też mam nie markowy pędzel do pudru i spisuje się świetnie :) Nie zawsze nie markowe są do bani ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne te pędzle :) Myślę że mogłabym sobie takie zamówić. :) pozdrawiam! agatabloginlovewithdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne te pędzle :) Myślę że mogłabym sobie takie zamówić. :) pozdrawiam! agatabloginlovewithdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam takie same i się nieźle sprawują.
    Tylko mam inny wzorek , taki czerwony , ale twój jest śliczny ♥

    Obserwuję i zapraszam do mnie :

    http://forgive22.blogspot.com/2015/01/bal-karnawaowy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne pędzle. Chce się je kupić tylko za stylowy wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne! aż nie chce się używać, tylko je podziwiać ;)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie: http://lawiduta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. miałam kiedyś podobne, ale został mi jeden i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super pędzle :p

    http://ylyys.blogspot.com/2015/01/troche-nowosci.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Przeurocze te pędzle ! :) Tylko się takimi malować ;p
    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
  33. Przeurocze te pędzle ! :) Tylko się takimi malować ;p
    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger