15:00

Holidays


Witajcie Kochani :) Upały są tak duże, że ostatnio nawet nie miałam ochoty wychodzić z domu, bardzo nie lubię jak jest za gorąco i wtedy staram się wychodzić jak najrzadziej. Na szczęście temperatura już się trochę unormowała i mogłam w końcu wyjść, by zrobić zdjęcia :) Dziś chciałam pokazać Wam nowy nabytek, którym są szpileczki z uroczymi frędzlami :) Zamówiłam w sumie kilka par butów, korzystając z fajnych okazji, więc nowości pojawi się więcej :) Kilka moich paczek z zagranicy utknęło na strajkującym WER Warszawa, więc nie mam pojęcia kiedy pokażę Wam swoje nowe ubraniowe nabytki :( Miałam również w planach zrobienie postu z haulem ze stronki Aliexpress, bo zamówiłam kilka bardzo fajnych rzeczy, ale przez zaistniałą sytuację na pewno odwlecze się to w czasie :(
Jak Wam mijają pierwsze dni upragnionych wakacji? Buziaki! :*

SNAPCHAT- JULIETMON

spodnie/ jeans- persunmall
bluzka/ blouse- romwe
szpilki/ heels- czas na buty

 
  



26 komentarzy:

  1. WOW! Świetnie wyglądasz! Ale spodnie... boooomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czadowe spodnie i ta bluzeczka mega sliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten zestaw! buty obłę

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Obiektywny komentarz plus dodatkowo nazwa mojego bloga nazywasz spamem? No to pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Bluzka podbiła moje serce! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny look, wszystko pięknie pasuje :))

    MNQ

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zestaw a buty bardzo oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajna stylizacja, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne te buty. I masz rację upały są męczące.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna koszulka! :)

    http://dryclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie się prezentujesz:D figura zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, bluzeczka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lawina topów zsuwanych na ramiona przeszła przez blogi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger