10:28

Wishlist Banggood

Cześć! Za oknem jest tak paskudnie, że tracę całą energię. Deszcz i wihura w moim regionie nie ustępuję, więc mam dla Was dziś nudny dla większości post typu lista zyczeń. Dawno nie robiłam nic takiego, więc może to już pora by polecić Wam kolejny sklepik. Banggood.com oferuje nam w większości darmową wysyłkę i super tanie ubtania, które można spotkać na shein, romwe oraz w wielu sieciówkach, zarówno tych tańszych jak i droższych. Mam w planach zamówić stamtąd kilka rzeczy, więc gdy już do mnie dotrą powiem Wam jak z jakością, bo sama jestem tego ciekawa. Niemniej jednakna zdjęciach niżej ubrania są bajeczne i godne uwagi :) Zapraszam w takim razie do oglądania :)

PS. Mam nadzieję, że post ze stylizacją pojawi się jak najszybciej i gdy tylko pogoda zrobi się łaskawsza zdjęcia na pewno powstaną :)




Dajcie znać co Wam sie podoba, buziaki! :*
 

12 komentarzy:

  1. Super płaszczyki, wszystkie mi się podobają! :)) A najbardziej kolor tej butelkowej zieleni. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się ten kardigan trzeci.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszą parkę chętnie bym przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że mam już debet na koncie. Coś bym może zakupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kardigan, kliknięte, możesz zrobić to samo u mnie?
    zapraszam do mnie na konkurs gdzie można wygrać wymarzoną torebkę

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam :)

    Proszę o kliknięcie w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się takie płaszczyki, idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger