10:54

W barwach jesieni


Witajcie! Mam dla Was bardzo kolorowy post. Założyłam na siebie wszystkie barwy jesieni, no może oprócz bieli. Lubię jesień właśnie pod względem bogactwa barw, bo chyba żadna z pór roku nie jest aż tak kolorowa :) Mam na sobie standardową parkę w kolorze khami, która niedawno do mnie dotarła. Zamówiłam sobie również identyczną, lecz beżową i również jestem z niej bardzo zadowlona. Są cieniutkie, ale gdy pod spód założymy jakiś sweterek lub kardigan na pewno nie zmarzniemy. Do tego luzny crop top z koteczkiem i spódniczkę, którą dostałam już bardzo dawno temu, ale nadal nie przestała być moją  (prawie!) ulubioną :)

kurtka/ parka coat- shein.com  TUTAJ/HERE
spódniczka/ skirt- dresslily
koszulka/ shirt- choies.com   TUTAJ/HERE





71 komentarzy:

  1. Fryzurka i kolor mega Ci pasują :) A jesienna stylówka świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja w jesiennych kolorach! I ta parka jaka cudna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurteczka wymiata. Też lubię jesienne kolory- tyle ze na kimś- mnie nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :) Śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie barwy iście jesienne, bardzo ładnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. your hair bun is so nice, i really like it & your outfit is so classy and style conscious!
    Sophie♥

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie jesienne kolory:) Fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość bardzo mi się podoba, wszystko wygląda mega :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ślicznie wyglądasz :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/2015/10/testowanie-z-lambre.html

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz! bardzo mi się podoba taka kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja i fryzura ;) !

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O ślicznaa parka!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja i śliczna parka.:)


    _____________
    Zapraszam też do siebie:
    http://dashiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne barwy wybrałaś :) Balerinki bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne kolorki ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz :) Podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny zestaw. Ostatnio kolor khaki stał się moim ulubieńcem w szafie. :-)
    Zapraszam nowy post. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/bielizna-od-zmysowa-kraina.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz, podoba mi się ten zestaw. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny dobór kolorów w stylizacji! :) Obserwuję ! :) Zapraszam , melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna kurtałka ;)

    Zapraszam do mnie!
    www.lilious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurteczka świetna! Parki zawsze modne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Parka bardzo mi się podoba jak i cała stylizacja z uroczą modelką na czele. =)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz, masz cudowne włosy !
    POklikałam i proszę o to samo u siebie:)

    POzdrawiam,
    www.patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę przyznać, ze kolory idealnie wpasowane w klimat. Parka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale Ci zazdroszczę miejsca w którym mieszkasz ≧❀‿❀≦

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna spódnica :*
    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się kolorystyka, spódniczka jest piękna! :)
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  29. ach u Ciebie jeszcze tak ciepło;)))
    pzodrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  30. Spódniczka świetna! Podoba mi się kolor i fason. :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  31. Spódnica ma bardzo ciekawy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne jesienne kolory!

    Zapraszam do siebie na jesienny lookbook: http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne jesienne kolory, wszystko Ci świetnie pasuje :)

    U mnie konkurs ! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesień uwielbiam, w jesiennych kolorach czuję się najlepiej :) Świetna kurtka!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz! kolorystyka stylizacji jest fenomenalna!! :)))

    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. faktycznie typowo jesienne kolorki :) cudownie to wygląda w połączeniu z kolorem Twoich włosów :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Cieszę się, że jednak zdecydowałaś się jeszcze na wyraźne i zdecydowane kolory, ponieważ na większości blogów już gości jesień, czyli szaro,buro i ponuro... jednym slowem deprecha :/

    ta parka bardzo mi się podoba- sama chcialabym coś podobnego sobie sprawić na jesień :)
    Super wyglądasz !

    35,20$, 13,49$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcia bluzki, spódnicy i naszyjnika Dresslink oraz pod postem propozycji płaszczy z Sheinside?

    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale masz fajny kolor włosów! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna kolorystyka!
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Stylizacja jest extra ! bardzo podoba mi się ta musztardowa spódniczka, która doskonale współgra z parką. Według mnie parka jest idealną kurteczką na jesień. Pozdrawiam. A:)

    PS. Zapraszam do nas, założyłyśmy z siostrą dopiero niedawno bloga, ale może Cię zainteresuje i dołączysz do witryny obserwatorzy. Ja na pewno będę do Cb zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurteczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna parka! Uwielbiam khaki, a na parkach prezentuje się doskonale :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger