16:02

Dziwaczka


Witam! Wczoraj był post i zapowiadałam, że kolejny zjawi się na blogu bardzo szybko :)
Kto mnie często ogląda, wie doskonale jak bardzo lubię dziwne połączenia. Dziś czarny, zwykły sweter (bardzo dobrze i solidnie wykonany muszę przyznać) z moją ulubioną wyprzedażową perełką- jasną spódniczką w duże grochy. Do tego dodałam moje nowe, dziwaczne okulary. Z pewnością mało osób by je założyło, bo w Polsce niestety jest taka mentalność, że co dziwne i oryginalne jest złe. Ubolewam nad tym, bo ilekroć założę coś niespotykanego, ludzie patrzą się jakby zobaczyli DZIWACZKĘ! :)

sweter/ sweater- choies.com TUTAJ/ HERE
spódniczka/ skirt- cropp town
buty/ shoes- CCC
okulary/ sunglasses- choies.com TUTAJ/HERE






72 komentarze:

  1. Stylizacja fajna, okularki też. No niestety Polska to kraj delikatnie zacofany ☺

    Zapraszamy, nowy post: http://two-blondess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic takiego dziwacznego nie ma! Fajnie wygląda ;) a często notki są spoooko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw , świetna spódnica :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te buty <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz. Poklikane. Jak możesz to wpadnij do mnie poklikać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice outfit!
    love the boots!!!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/04/my-birthday-dinner.html

    OdpowiedzUsuń
  7. okulary świetne i dla mnie wcale nie dziwne! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym powiedziała, że ładnie nie dziwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. steampunkowe oksy zawsze spoko ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. super fotki ;) zapraszam do mnie
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe okulary;p

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się podoba :-) Widać, że lubisz modę i zabawę nią i nie masz co się przejmować tym co ktoś powie :-) Grunt to być wiernym sobie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. U takich młodych dziewcząt jak ty takie połączenia są rewelacyjne. Gratuluję pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  14. spódniczka oryginalna nie widziałam takowej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Okulary mega!
    Jednak ten sweterek w połączeniu ze spódniczka (bardzo fajną zresztą) troszkę Cię poszerza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja i wcale nie wydaje mi sie dziwna! :-)
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnica jest boska <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wręcz ubóstwiam dziwaczne rzeczy i za takimi oksami oglądam się już od dawna. Są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. kropki ! w tym sezonie zakochałam się w kropkach !

    OdpowiedzUsuń
  20. Okulary świetne, jak i cała stylizacja, ale to spódniczka urzekła mnie najbardziej :) Super :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja! :)) Wszystko bardzo mi się podoba.

    Jeśli chodzi o ludzi, to nie należy się przejmować :) Każdy się ubiera jak chce. Moda nie zna granic :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne okulary 💜
    Snapchat: sioreczekk zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega okulary!
    ppastelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się to połączenie, delikatna spódniczka z dziewczęcym wzorem i ciężki sweter_to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne połączenie ! :)
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz ślicznie :)
    Pozdrawiam
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. dziwne, ale fajne! Mi się bardzo podoba. :)

    http://nixstaystrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. okulary są genialne! *_*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z must have tej wiosny! byłabym mega wdzięczna jeśli poklikasz w linki w poście :* będzie mała nagroda za to ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa spódniczka. A okulary boskie, sama bym chętnie takie przygarnęła.
    Zapraszam do siebie. tutaj

    OdpowiedzUsuń
  30. Okulary są mega ! :D nastolatkiswiat1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Okulary świetne! Właśnie na takie poluję od niedawna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja!
    Okularki są świetne :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawa stylizacja, prześliczne buty!
    http://xwikens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja oryginalność cenię i jeżeli się czasem gapię na ludzi, to dlatego właśnie, że dostrzegam w nich coś, co jest takie "ich"! Takie bardzo osobiste i fajne przez to. Dlatego Twój zestaw z tego posta bardzo, bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię grochy :)
    Piękne okulary!

    OdpowiedzUsuń
  36. Super! okulary mega!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super! okulary mega!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja tam nie widzę nic dziwnego w tej stylizacji! Wyglądasz świetnie, a ludzie niech się gapią i zazdroszczą :-P

    OdpowiedzUsuń
  39. ekstra grochy. okulary faktycznie niecodzienne, ale sama stylizacja na pewno nie należy do dziwnych:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna spódnica, dziewczyna i jakie nóżki ! Zazdroszczę ! Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo mi się podoba połączenie takiej ciężkiej góry ze zwiewnym dołem. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Spodobała mi się spódniczka i okulary :)
    Obserwujemy? Odpowiedź u mnie na blogu
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam grochy, spódniczka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetnie wyglądasz,mamy taką samą spódniczkę ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie że takie surowe tło wybraliście do tej nieco wiosennej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  46. W Polsce ludzie nie mają odwagi założyć coś co się rzuca w oczy. Ja też taka jestem, aczkolwiek cenię ludzi, którzy mają taką pewność siebie i odmienny styl.
    Super wyglądasz, trzymaj tak dalej! (:

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam taką samą sukienkę:)
    Pięknie wyglądasz!
    Okulary świetne. Też ubolewam nad tym, że w tym kraju trudno być oryginalnym:c

    Pozdrawiam!
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Hei!
    Świetne te okularki bardzo w moim stylu :)
    I sweterek świetny :D
    pozdrawiam i zapraszam częściej do mnie :)
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Przypominasz mi jakąś aktorkę, chyba z M jak Miłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna spódniczka i ciekawe okulary ! Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger